onsdag 13. juli 2011

whistling bears

Fra starten saa du ut til at turen skulle bli en fiasko. Da vi ankom sola flyplass var det kaos, med kansellerte fly og delayed flights. vi fikk beskjed om at vi burde ha booket inn syklene paa forhaand. det hadde ikke thomas gjort for han skulle "hustle the system". Vi booket inn syklene aa fikk beskjed om aa betale i skranken, der var det c.a 100 meter med koe. Flyet gikk om en halvtime. Enten kunne vi betale aa la ver aa ta flyet, eller la ver aa betale og naa flyet. vi tok flyet. Thomas hadde offsiellt hustlet the system. Da vi kom paa flyet fikk vi beskjed om at det var 1 time delayed, vi kom ikke til aa naa connecting flight til canada, og syklene vi ikke hadd sjekket inn offsiellt ville bli lost in limbo. Jeg var paa nedturen. Da vi kom fram til england, tok sas paa seg feilen og booket nye fly til canada. ikke tegn til syklene. Fremme i edmonton canada hadde syklene maa mirakuloest vis kom frem. Thomas hadde offisiellt hustlet the system. videre tok vi fly til vancouver. da vi ankom var klokken 11, ingen buss i sikte. Traff to randoms som skulle til whistler, delte taxi me dem til whistler. Derfra hadde vi ikke booket et sted aa bo, og alt var stengt. Egentlig skulle vi bo hos guy, men han ombestemte seg i siste liten. kompis. men han ga oss et tips om staff accomodation. saa vi tok taxien dit. Der var det stengt for kvelden. Vi trosset bjoerne advarsler og la oss til aa sove paa en plen utenfor. sigoeyner 4 life. Vi vaaknet til lyden av snusing og kloring, aa maatte jage denne lille karen!! Det er bjoerner overalt i whistler!! no jokes.